Welcome  everyone Namaste My blog praveen hirachan Nepal Japan

Saturday, November 23, 2013

Programmable LED in Nepali (प्रोग्रामेबल Light नेपाली भाषा मा ..)

नमस्ते मेरो ब्लॉग हर्रिराखनु भएका सबै जानालाई| आज म यल इ दी (LED (Light emitting diodes)) को नया प्रोग्रामिंग डिज़ाइन लिएर आको छू |मैले यो यल इ दी  डिज़ाइन वेंडिंग मशीन अर्थात Vending machine माँ राखिने बत्ती को कल्पना गारी बनाएको हो |सर्वप्रथम यो  यल इ दी डिज़ाइन  मा चाहिने सामग्री को बारेमा लेखनेछौ |


 १. यल इ दी(LED) 1x8
 २सिरेमिक रेसोनतोर Ceramic Resonators सरलॉक 1x1
 3.वायरिंग केबल (wiring cable)
४..रेसिस्टर ( 8 x  240 ohm resistor 2 x 4.7 K ohm  resistor )
५.PBS स्विच बटन 1x2
६ PIC माइक्रो कंट्रोलोर 1x1


सर्वप्रथम मैले यहाँ दाया भाग मा मैले बनाएको यल इ दी डिज़ाइन  को फोटो देखाएको छु |मैले यहाँ देखाएको जसरीनै  यल ई दी को लेआउट तयार गर्नुहोस र बाँया बगमा देखाएको जसरीनै यल ई दी को भित्री भागःवायरिंग केबल ले जोड्नुहोस् |



बिसेस्त मैले यो लेआउट भाग तैयारी सकिएपछि PIC माइक्रो कंट्रोलोरमा प्रोग्राम राखेको हूँ | तपाई हरुले ले रोजे अनुसार को सॉफ्टवेयर बाटप्रोग्राम माइक्रो कंट्रोलोर मा रक्खन सक्नुहुनेछ |
 तर मेरो सन्दर्भ  मा भन्नु पर्दा मैले MPLAB भन्ने सॉफ्टवेयर बाट प्रोग्राम राखेको छू |
तल राखिएको विडियो चाही मैले बनाएको यल इ दी डिज़ाइन को हो|








No comments:

Post a Comment

Popular Posts